Iggy Pop: Beni Lindsay Lohan Oynasın

Bu blogdan daha önce duyurduğumuz "Iggy Pop'un hayatı filme aktarılacak, Iggy'yi Elijah Wood oynayacak" haberleri kült şarkıcı tarafından veto yedi. Iggy Pop bir dizi açıklamayla muhtemel filmi değerlendirdi ve ilginç bir de açıklama yaptı:

"Film için bana geldiler. İlk başta mantıklı gelmişti ama durup düşününce projeyi veto etmeye karar verdim"

"Filmle beraber bir dizi pazarlama aktivitesinde, gereksiz insanları göreceğim bir çok galada yer almam gerekiyordu. Bunun için çok yorgunum"

"Benim hikayem sadece bana ait değil. Çevremdeki birçok insana haksızlık edileceğini de düşünüyorum"

"Jim (Jarmusch) zaten The Stooges hakkında bir belgesel çekiyor. Diğerleri lütfen benim ölmemi beklesin"

"Elijah Wood'a karşı alınmış bir karar değil bu. Kimse yanlış anlamasın"

"Ama illa beni biri oynayacaksa Lindsay Lohan oynasın. Zaten bana benziyor. Göğüslerini seloteyplerler olur biter. Benim tavrımı sinemaya aktaracak sadece o var. Bence çok doğru bir yaşta hapse girdi, bence bu bile beni oynaması için yeterli"

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement