Carrie Fisher: Star Wars'ta Kafamız İyiydi

Star Wars'ın Prenses Leia'sı Carrie Fisher, başarılarla dolu olabilecek bir kariyeri uyuşturucu ve alkol nedeniyle heba eden yıldızlardan biri... Fisher, yıllar süren rehabilitasyon çabalarının ardından artık temiz... Ünlü oyuncu artık deneyimlerini gençlerle paylaşıyor ve kendi yaşadıklarını yaşamasınlar diye çalışıyor. "Wishful Drinking" ismini verdiği stand-up şovuyla dünyayı dolaşıyor. Telegraph'a verdiği röportajda da ilginç konulara değinmiş:

"Hayatımın yarısı akıl hastanelerinde geçti. İki kere aşırı dozdan ölümün eşiğinden döndüm. Kendime hayatımın hiçbir döneminde saygı duyamadım."

"Uyuşturucu Hollywood'un her yerinde. Empire Strikes Back'i çekerken buz gezegeni bölümünü çekerken sete kokain getirildiğini ve herkesin çektiğini hatırlıyorum""John Belushi bile (aşırı dozdan kaybettik) bana "Çok fazla içiyorsun" demişti. Ne kadar kötü durumda olduğumu kısaca böyle anlatabilirim."

"Sorumluluk tamamen benim, başka kimse suçlu değil. Hollywood'u suçlamak yersiz. Zaten kendinizi değil, başkalarını suçladığınız sürece, müptelalığınız devam eder"

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement