Tadında Bırakamayanlar!!!

TRANSFORMERS 3, HEM DE 3D: Robot araçların patlamalarını ve etrafı patlatmalarını iki kez oturup seyrettik. Fazla senaryo derinliği de aramadık. Ama üçüncü film biraz gaz yapar, kusura bakmayın.
FAST AND FURIOUS: Serinin beşinci filmi çekiliyor. Geri kalan 4 filmde arabalarla ilgili yapılmamış ne olabilir ki, serinin beşinci filminin çekilmesine gerek duyulsun? 10 yıldır gazlayan arkadaşlar bir 10 yıl daha gazlayacaklar anlaşılan, yolları açık olsun!
LOST SYMBOL (DA VINCI CODE 3): Birinci kitap ve film ilginçti. Ama ikincisinin kitabı da, filmi de sıkıcıydı. Bunu Dan Brown ve yapımcılara kimse söylememiş olacak ki, serinin üçüncü kitabı Lost Symbol da film oluyor. Anlamadığımız Tom Hanks'in elinde çok daha iyi filmlerde oynama şansı varken niye bu seriye takılıp kaldığı?
ENCHANTED 2: İlkini bir çocuk filmi olmasına rağmen itiraf ediyorum ben bile oturup seyrettim. Ama ikincisine kimsenin dayanabileceğini sanmıyorum. Tadında bıraksalardı keşke.
UNDERWORLD 4: Underworld'ün dördüncüsünü sadece serinin fanatiklerinin izleyeceğini düşünüyorum, tabi etrafta bu serinin fanatiği kaldıysa.
WATCHMEN 2: Bir ara gündeme geldi, neyse ki Zack Snyder işi tadında bıraktı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement