Trejo mu, Jetgiller mi, Jessica Alba mı?


Bir sonrak filminin ne olacağı hakkında en karışık haberler gelen yönetmen Roberto Rodriguez... Kimi Danny Trejo ile daha önce Grindhouse'da bir fake trailer'ını izlediğimiz Machete'yi çekeceğini söylüyor, kimi ülkemizde Jetgiller olarak gösterilen efsane çizgi film Jetsons'un haklarını satın aldığını iddia ediyor, kimi de Jessica Alba ile birlikte fransız çizgi roman dizisi "The Insiders"ı sinemaya aktarmak için çalışmalara başladığını... Predator'ün yeniden çevrimi için ismi geçen yönetmenler arasında yine Roberto Rodriguez var...

Ben olsam hangisini çekerdim diye düşünüyorum da, sanırım Danny Trejo ile Machete'i çekmeye girişirdim... Malum, Trejo artık 64 yaşına geldi 2-3 yıl sonra eskisi kadar etkileyici ve korkutucu olmayabilir... Bir de Rodriguez'in hemen her filminde kendisine karizmasıyla destek atan Trejo'ya bir başrolü borçlu olduğunu düşünüyorum...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement