?!?!?!... Volume 2... Nasıl Bir Ev O???


Holly Hunter, mayıs ayında verdiği bir röportajda sinema endüstrisinde sadece yeteneğin değil, şansın da ne kadar önemli olduğunu güzel bir örnekle anlatmış.

"Coen'ler henüz ilk filmlerini çekmeye çalışıyorlar ve oyuncu arıyorlardı. Bana da bir teklif getirdiler. Ama ben o ara bir Broadway oyununa seçilmiştim ve kariyerimi riske atmak istemiyordum. Ben de ev arkadaşım Frances'a bir görüşme ayarladım."

Holly Hunter'ın bahsettiği Coen'lerin Ethan ve Joel Coen olduğunu anlamışsınızdır. Frances ise daha sonra tam 6 filmde beraber çalıştıkları Frances McDormand. Sonuç olarak Holly Hunter, kariyerini riske atmamak için Fargo gibi bir başyapıtı kaçırmış oldu.

Bu arada başlığa dönersek ve Holly Hunter ile Frances McDormand'ın üçüncü ev arkadaşlarının Sam Raimi olduğunu söylersek, sizin de aklınızdan "Nasıl bir ev o?" cümlesinin geçeceğine eminiz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement