W.


















Oliver Stone bu sefer Corc Dabılyu Buş'un hayatını kronolojik olarak anlatacak bize.
Filmin kadrosu müthiş. Josh Brolin, W. olarak çıkacak karşımıza. Dick Cheney olarak Richard Dreyfuss'u, Colin Powell olarak Jeffrey Wright'ı, Tony Blair olarak Ioann Gruffurd'u, Donald Rumsfeld olarak Scott Glenn'i, büyük buş olarak James Cromwell'i (cuk oturmuş), Condoleezza Rice olarak da Thandie Newton'u izleyeceğiz. Açıkçası kadrosu bu kadar sağlam çok film gördük. Çoğunu görmeseydik de olurdu hatta. Ancak ben filmin ne kadar iyi ya da kötü olabileceğiyle de ilgilenmiyorum. Benim tek ilgilendiğim konu -hatta korku-, yakın döneme paslı izler bırakan isimleri oynayanların sergileyecekleri oyunculukların nefaseti karşısında kendilerinden bir süre nefret edebilme potansiyelini taşıyor oluşum. Şahsım adına bu filme vakit ayırır mıyım bilmiyorum ama böyle bir filme ne gerek vardı diye de söylemeden geçmek istemiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement